7 marketinških trendov za leto 2018

7 marketinških trendov za leto 2018

Prepričani smo, da ste v novo leto zakorakali pripravljeni ter oboroženi s sodobnimi marketinškimi načrti in orodji, s pomočjo katerih boste dosegli zastavljene cilje. Da pa ne bi česa pozabili, smo vam za še bolj gotov korak pripravili kratek pregled sedmih ključnih marketinških trendov, na katere v letu 2018 ne smete pozabiti.

1. Z razmahom umetne inteligence so klepetalni roboti (chatbots) nenadoma postali eden največjih tehnoloških trendov. Odklepajo sposobnost zagotavljanja osebne, interaktivne komunikacije, podobne pogovoru s človeško službo za stranke ali prodajnim zastopnikom, vendar v obsegu, ki je veliko cenejši od klicnih centrov. Klepetalni roboti naj bi do leta 2020 poganjali kar 85% vseh interakcij s strankami (Climb Online, 2017).

2. Tri največja družbena omrežja so Facebook, Youtube ter Instagram. Medtem ko Twitterju v letu 2017 ni uspelo povečati števila svojih uporabnikov, pa je LinkedIn uvedel določene spremembe v platformi, tako da je ta sedaj še bolj primerna tako za B2C kot tudi B2B marketing. V splošnem bo tudi v letu 2018 marketinške evre najbolj smiselno vlagati v oglaševanje na Instagramu (Digital Marketing Institute, 2017).

3. Povprečni uporabnik spletnih vsebin v kar 84 odstotkih za deljenje vsebin uporabi zasebne komunikacijske kanale (dark social), kot so npr. WhatsApp, WeChat, Facebook Messenger, Viber, Skype, Telegram, Instagram, Gmail, itd. To je zagotovo eden največjih in v veliki meri še neizkoriščenih marketinških potencialov (Hootsuite, 2017).

4. Vsebinski marketing pomeni ustvarjanje vsebin, ne oglasov. Pomembne so izvirne in relevantne vsebine, ki uspejo pritegniti naše občinstvo. Zato je potrebno najprej ugotoviti težave, s katerimi se srečuje naše občinstvo, ter nato ustvariti vsebino, ki te težave rešuje. Pri tem si lahko pomagamo z vsebinsko matriko (AdInfusion, 2017).

5. Vplivnostni marketing je zagotovo eden pomembnejših marketing trendov zadnjih let. Trend je tako izrazit, da smo ljudje že naveličani vsiljivih plačanih vplivnežev. V prihodnosti se bo vplivnostni marketing usmerjal v bolj organsko oz. avtentično smer – njegov cilj ne sme biti prihranek denarja, pač pa pridobitev zaupanja vrednih zagovornikov (Intellyo, 2017).

6. Mobilnost ter z njo povezana uporaba mobilnih naprav je ena najpomembnejših značilnosti sodobnega človeka. Da morajo biti spletne strani prilagojene za mobilne naprave, čivkajo že vrabci na strehi. Morda bolj presenetljiv je podatek, da bo v letu 2018 kar 70% vseh spletnih nakupov opravljenih prek mobilnih naprav (Zenith, 2017).

7. Časnik Economist je osebne podatke nedavno označil kot najdragocenejši svetovni vir. V EU začne s 25. majem 2018 veljati Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Njen vpliv na marketing se bo kazal predvsem na treh področjih – dovoljenje za zbiranje podatkov, dostop do zbranih podatkov, ter relevantnost zbranih podatkov (SuperOffice, 2017).

Želite izvedeti, kako bosta na marketing in komuniciranje vplivala tehnologija blockchain ter personalizacija? Ne zamudite naših naslednjih blogov!


Kakšni pa so vaši komunikacijski izzivi? Pišite nam na info@solis-komunikacije.si, z veseljem vam bomo prisluhnili in pomagali.

 

7 marketinških trendov za leto 2018

Pišite nam na: info@solis-komunikacije.siZ veseljem vam bomo prisluhnili!

Solis komunikacije 2018 © I PR & marketing po vaši meri