Tuji mediji (Goodshoot/Alamy)

8 načinov za povečanje dosega medijskih objav

Startupi in manjša podjetja si pogosto razbijajo glavo s tem, kako pritegniti pozornost medijev in doseči objavo o pomembni prelomnici za podjetje ali novem produktu.

Doseči objavo v medijih je lahko težka naloga, ki se majhnim pogosto zdi nemogoča. Žal pa podjetja, ko mediji vendarle poročajo o njih, vse prepogosto ne znajo izkoristiti teh objav. V tem zapisu si lahko preberete, kako čim dlje jahati na valu težko prisluženih medijskih objav.

1. Spremljajte medijske objave o vašem podjetju in se avtorju vedno zahvalite. Na ta način gradite odnose in boste tudi v prihodnje lažje prišli do medijskih objav.

2. Objavo delite na družbenih omrežjih ter tako povečajte njen doseg in učinek. Ne bodite sramežljivi in preskromni, predvsem pa se ne bojte deliti medijskih objav. Na ta način gradite zaupanje ter potencialnim strankam in ostalim medijem pomagate, da vas lažje najdejo.

3. Objavo uporabite za interakcijo s sledilci na družbenih omrežjih.

4. Vključite objavo v svoje e-novice, ki jih pošiljate svojim sledilcem ter tako novico približajte tudi tistim, ki vam morda ne sledijo na družbenih omrežjih oziroma na njih niso zelo aktivni.

5. Vprašajte se ali lahko objava dobi novo življenje. Je bilo v njej povedano že vse? Dodajte, obogatite in ponovno uporabite že objavljene vsebine.

6. Vključite objavo v materiale za medije (press kit).

7. Na spletni strani objavite logotipe medijev, ki so poročali o vašem podjetju, lahko tudi povezavo do objave.

8. Redno spremljajte medijske objave o vašem podjetju, saj lahko na ta način bolje razumete, kako vplivajo na kredibilnost vašega podjetja in tudi na razvoj novih poslovnih priložnosti.


Potrebujete pomoč pri mednarodni PR kampanji? Pišite nam na info@solis-komunikacije.si, z veseljem vam bomo prisluhnili in pomagali.

Pišite nam na: info@solis-komunikacije.siZ veseljem vam bomo prisluhnili!

Solis komunikacije 2018 © I PR & marketing po vaši meri